20:06 tisdag

Idag har jag och therese gått på stan nästan hela dagen. Vid elva tiden tog vi tunnelbanan upp på stan och gick till IMG. Var där några minuter sen gick vi in till Sturegallerian och åt med Filip och Jenny. Jag och therese tog varsin cesarsallad och en kostade 112:- , svin dyrt men det får man unna sig. Sen gick jag och therese själva på stan. Köpte ett par skor och therese köpte en tröja. Vid halv fyra tog vi tunnelbanan hem. När vi kom hem blev det spela lite tvspel och sen vid sex tiden drog filip. Jag och therese lagade mat, makaroner och köttfärssås. Nu sitter vi och kollar på "den rätte för rosing" och dricker monster, haha. Bra och dricka energidryck när man snart ska sova. Ska snart tvättar håret och sen blir det också att titta på "andra avenyn".

Imorgon börjar vi vid ett, då åker vi till solvalla. Jag vet inte riktigt vad som kommer hända men vi skulle kolla på trav iaf, haha. Hoppas alla haft en bra dag, för det har jag haft ♥

& jag ska försöka blogga imorgon också eftersom jag har hört att någon vill att jag ska uppdatera
                                                                                                                            ...mamma! haha.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla hjärtat! Är ju så nyfiken på vad ni har för er så det är klart att du måste blogga hela tiden=)

Sov så gott så hörs vi i morgon. Älskar Dig!

Hälsa Therese

2009-03-31 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0