20:16 söndag

Kollar på wipeout med mamma, eller vad det heter. Det är inte jätte bra men helt okej. Förut var pappa och jag ute och gick i 1 timme. Solen sken och blå himmel, finns det något bättre väder? nej tror inte det. Jag sitter och prata med louise också, hon har haft 559 besökare idag :o helt sjukt!

Snart är det beck också, tror det var "det tysta skriket" idag fast inte riktigt säker. Imorgon kommer bäst elon hem också, fast hon kommer till skolan på tisdag,  hon har varit borta i två veckor på kryssning till Karibien och sen har hon vart i New York också. Saknat henne men känns inte som hon vart borta så länge, men tiden går fort.
 
Där är bara 93 dagar kvar tills jag och therese sitter i en bil till Öland. Ska bli hur mysigt och skönt som helst, fira midsommar på Öland med bästa vän och hennes familj.
Men nu ska jag gå och umgås lite med mamma. Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0