20:24 onsdag

Denna dag började lite bättre än igår, haha. Mamma skjutsade mig till skolan för pappa började så tidigt. Hemkunskap på morgonen, gjorde potatismos och köttbullar. Vi skulle slutat vid kvart i tre men hade vikarie så fick sluta tidigare. Drog hem till therese, åt och kolla tv. Vid fem åkte vi upp till stan, skulle ha spinning med laget. Spinningen idag var jobbigare än på länge, kanske för jag tog i mer men ändå haha. Hur svettig som helst efter, mysigt. Pappa hämtade mig så drog vi hem och åt. Gjorde nyss klart min svenska som egentligen skulle vara inlämnat idag, men lämnar in den imorgon istället. Nu blir det sitta vid datan ett tag och bara ta det lugnt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0