20:45 måndag

Dålig uppdatering de senaste dagarna, får bli bättre på det. Studiedag idag, det var riktigt skönt! Vaknade vid tio av att mamma kom in och väckte mig. Gick upp och klädde på mig sen blev det åka och träna "medel" på friskis och svettis. Det var rätt jobbigt faktiskt men roligt. Sen åkte jag och mamma och besiktade bilen, gick rätt bra tror jag? bara något litet som var fel. Åkte och handlade på maxi efter det också. Kom hem, gjorde mat och satt och glodde på gossipgirl. Finns det någon bättre serie? nej jag tror inte det. Gossipgirl och One tree hill är nog världens bästa serier. Har också hört att Chad Michael Murray ska sluta, vet inte om det stämmer men  undra då hur det kommer gå med serien utan han. Han är grymt snygg iaf! Nu blir det ta det lugnt och kanske kolla lite tv, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0