21:19 torsdag

Klippte mig idag. Blev jätte kort men var nog bra för mitt hår. Köpte massa hårprodukter som ska göra det blir friskare osv, måste verkligen ta hand om det nu. Klippte kanske 3cm av håret och klippte upp det, så blev en rätt stor skillnad och det känns ovant som sjutton att se sig i spegeln med så kort hår. Man får hoppas på att det växer ut fort, hihi. Idag har jag fixat det sista till nattlandbandyn och sådär. Imrn smäller det, ska bli riktigt kul faktiskt. Alla tjejer i klassen ska ju klä ut sig och alla kommer se likadana ut så det kommer bli perffa, bilder kommer hoppas jag. Imorgon ska vi åka till Ewelina och göra oss i ordningen sen blir det gå upp till idrottshallen. Ska själv stå en match, men får hoppas på det bäst eftersom jag inte direkt är duktig i mål eller rättare sagt aldrig stått i mål. Kommer inte kunna blogga imorgon och kanske inte på lördag heller. Vi har sista matchen 03.30 på lördags morgon och sen blir det åka hem till therese och sova. På lördag blir det nog karlskoga, hoppas på att träffa lisa också! Ett tag sen man träffa henne så henne saknar man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0