22:00 torsdag

Kom precis hem från träningen med damlaget. Tränade på karlslunds konstgräs och det gick bara bra. Snöa nästan hela tiden bara och jag fattar inte varför. Orkar seriöst inte med snö nu, det räcker faktiskt! Värme och sol skulle inte sitte helt fel nu.

Jag har tänk på en sak, vänskap. Vänskap kommer alltid och går, vare sig man vill eller inte. Det tråkiga är att man kan förlora kompisar lika fort som man fått dem i princip. Sen kan man vara kompis med nån i massa år, sen efter ett tag pratar man inte ens med varandra? Det är lite konstigt, så mycket man har delat och allting så bara på en kort minut så är allt som borta? Men det finns ju vänskap som är för livet. Therese och Louise är mina allra närmaste vänner och dom kan jag dela precis allting med. Spelar ingen roll vad det är så kan man alltid prata med dom och dom finns alltid. Den som nog vet mest om mig är Therese, kanske för vi är mest lika också. För vi kan sitta och inte prata med varandra men ändå tänka på samma saker, det är lite märkligt faktiskt. Jag är hur glad som helst att jag har dom och jag skulle nog aldrig klara mig utan dom. Lisa är en vän som som alltid finns där, även fast vi inte träffas så mycket. Hon bor i karlskoga och jag i örebro så det blir inte att vi träffas så ofta. Men man kan alltid prata med henne om något hänt och hon är för bra! Finns ingen goare än Lisa.

Måsta också säga grattis till min söta kusin mollie som blir femton idag! Grattis sötnosan :)<3

mollie&jag som små, haha vilket minne!



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig mest, världens mest underbara julia.

finns här och kommer alltid göra det, jag behöver inte säga det, för du vet! du vet att jag står på din sida, vad som än händer så är du den som alltid kommer betyda mest

2009-03-12 @ 22:27:33
Postat av: therese

älskar dig mest, världens mest underbara julia.

finns här och kommer alltid göra det, jag behöver inte säga det, för du vet! du vet att jag står på din sida, vad som än händer så är du den som alltid kommer betyda mest

2009-03-12 @ 22:28:38
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0