22:48 lördag

Igår gick jag och therese på bio, "dumpa honom". Lite seg film kanske, somnade ett tag faktiskt men det är lite typiskt mig haha! Vet inte om jag skulle vilja kolla på den igen för den var inte direkt i min smak men helt okej. Kom hem vid tio i tolv och jag somnade nästan direkt där också.

Vaknade brevid therese, gick upp och åt frukost. Ny lagade pannkakor, kanske inte det bästa men det var riktigt gott. Segade lite tills halv två kanske, då kom louise och kvart i åkte vi till Rynninge för vi skulle ha samling och spela match i Katrineholm. Tog en timme ungefär att åka dit. Spelade högerback vilket som fortfarande är lite ovant men det går faktiskt bra tycker jag. Något som går mindre bra är inkasten, haha. Har nästan aldrig tagit inkast förut eftersom jag nästan alltid varit forward och då blir det inte så mycket av det så det är nog något jag måste träna på. Men vi vann matchen med 3-0 iaf, mycket bra spelat tjejer!

Therese skickade massa gamla bilder. Hur man har sett ut, haha.

kolla mitt blonda hår och mina självlockar :( saknar det...

gammal bild på mig och therese

sommarn 07 - många minnen

theres&jag - gammal

jag för ett antal år sen.

linda, emma & jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0