22:48 tisdag

Har precis duschat och städat lite i Filips lägenhet. Vi sitter och tittar på two fast and two furious. På fredag är det premiär för den fjärde filmen av "fast and furious" och den ska jag, systrarna och paula(?) gå på i stockholm. Ska bli riktigt bra! Det andra filmerna är sjukt bra så hoppas på att den fjärde är det också.

På tal om ingenting, man kan ju också gå in på min blogg på www.julle.tk och när men går in och kollar vilka som har gått in från den sidan är det ofta någon från USA. Kul att veta att nån från USA läser min blogg, men det är nog en svensk som bor i usa som läser för lite svårt att förstå min blogg annars, haha. :)

Kommentarer
Postat av: linda

wooowooooowooowoooo

2009-04-02 @ 22:41:43
Postat av: Notna

2009-06-04 @ 18:34:35
URL: http://antonhessel.blogg.se/index.html
Postat av: Notna

hehe:)

2009-06-04 @ 18:34:53
URL: http://antonhessel.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0