andra mars

Andra mars idag, sjukt vad tiden går fort. Om två månader imorgon blir jag femton och det känns inte som det var länge sen jag sa att det var sex månader kvar. Snöar nu också, varför kommer den nu? helt onödigt! Nu vill jag ha sommar och sol tack.

Igår spelade vi match i köping mot frövi. Jag fick spela högerback, vilket jag aldrig brukar spela men det gick bra. Spelade ju med damerna så det är lite snabbare spel så man hänger inte riktigt med hela tiden men jag tyckte vi spelade bra! Efter matchen blev det åka hem direkt till mormor och äta. Kusinerna och släkten var där och åt mat. Blev kyckling och ris sen efterrätt chokladpudding, gott! Min kusiner är för söta, massa kärlek på de.

Nu ska jag gå och laga mat till  mig och pappa. Mamma jobbar natt och pappa ska fixa med bilen så blir jag som får laga mat idag. Blir kött med pommes, lätt och enkelt haha! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0