träning

Min dag började verkligen inte bra! Vaknade tio minuter innan vi skulle åka till skolan. Kom också försent till första lektionen och var stressad som tusan. Skulle ta upp min mobil men hittade den ingenstans så sprang ner till skåpet och kollade där men ingen mobil där heller. Så lånade therese mobil och smsa pappa och frågade om mobilen var i bilen men ikke sa nikke! inte där heller. Fick gå från lektionen och springa ut till vägen och kolla om mobilen var där och där låg den, mitt i vägen. Hur dum är jag? Känner inte ens att mobilen ramlar ut. Skulle vart lite mer typsikt att den blev påkörd också men som tur var blev den inte det och det tackar jag för. En bra sak var att pappa fick sms om att min mobil var färdiglagad så den blir att hämtas imorgon så jag slipper den sämsta nokian jag har nu.
 
Efter skolan drog jag och therese upp på stan för vi skulle möta mamma. Så åkte vi till stadium outlet, hittade ingenting! Ville ju kolla på adidas men såklart fanns det inga kvar. Har vart så sjukt mycket folk där i helgen, folk har köat för att bara komma in. Undra om de trodde att stadium skulle försvinn om 1timme för alla hade verkligen damp dit. Kollade på snowboard skor men fanns inte i min storlek vilket var lite synd eftersom det fanns såna jag ville ha där, men får leta vidare. Efter stadium skulle jag och mamma träna på friskis och svettis så vi lämnade av therese där och gick och tränade. Vi gick på danspasset, var helt okej. Var inte direkt jobbigt men lite kul ändå. Nu måste jag skriva lite svenska och sova, en ny dag imorgon också.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0