16:05 lördag

Sov hos emelie igår. Inte varit med henne på hur länge som helst verkligen så den var riktigt roligt. Alltid kul att vara med henne och man kan alltid prata med henne, för bra är hon! Vaknade av att emelie satt och petade mig på armen imorse vid tio. Igår sa jag att hon inte fick väcka mig innan tio så imorse när hon väckte mig så log hon stort och sa; klockan är fem över tio, haha söt är hon. Låg i sängen och pratade ett tag sen gick vi upp och kollade tv. Var ute förut och hoppade studsmatta i 10min, duktiga är vi :) Nu väntar vi på att therese ska komma sen får vi se vad vi hittar på ♥


jag älskar dig, tack för att du finns


Kommentarer
Postat av: syster

fööööör snygga :) haha ni är verkligen på topp!

2009-05-14 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0