18:50 fredag

Hoppas alla hade en bra valborg för det hade jag. Rolig kväll med massa folk men roligast var nog heliumballongen. Inte skrattat så mycket på länge, helt sjukt vare.

Mamma ringde mig imorse vid nio tiden för hon skulle ha något nummer sen kunde jag inte somna om helt så var lite halv vaken och vakna till då och då. Vid tio ringde nån gubbe som ringde fel, vet inte hur mycket folk det är som ringer fel till mig varje vecka men det är en hel del! Gjorde mig klar, sen skjutsade therese pappa mig therese och louise till mässan för vi skulle vara med och jobba på cykelbytardagen med laget. När vi kom hit var det hur lång kö som helst för att komma in, förstår inte hur folk orkar stå och kö dyng länge för köpa cyklar menmen. Vid ett så började dom släppa in folk och då var det massa jobb. Pappa hade ju lämnat min cykel där imorse också, så den blev såld, mycket brrrrra. Pappa kom och hämtade mig och louise vid fem och då drog vi till mcdonalds. Hade inte ätit på hela dagen så alla var hungriga. Skjutsade hem louise och sen drog vi hem. Nu ska jag gå ut en sväng ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0