19:26 lördag

förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte bloggat på en vecka. Har haft bloggtorka till hundra. Så tråkigt när man inte har något att skriva om och inte så kul och läsa om ingenting. Här snart, framöver ska jag göra om min desing och kanske byta namn om inte det går får jag helt enkelt starta en ny blogg, men någon som vet om det går att byta namn?

Har massa saker inplanerat som jag bara längtar till just nu. På tisdag kommer min bästa, äter här och firar mig och louise. Sen sover elin, therese och frida hos mig samma dag, inte louise troligen för hon har nog skola. Veckan som kommer går vi bara måndag och tisdag sen är vi lediga resten av veckan. Måndag är ingen riktigt skoldag för då har vi arbetslagsdag och ska gå på bio med klassen och sådär. Den 29 åker jag, therese och frida till stockholm och shoppar! Ska bli riktigt häääärligt. Behöver skolavslutningskläder så blir att kolla efter det och lite mer. Sen är det inte många dagar kvar tills jag och världensbästa therese drar till öland och firar midsommar där med hennes familj. Efter vi varit där så åker vi till frankrike i två veckor, åååååååååååh vad jag längtar....helt sjukt. Sen i slutet av sommarn åker jag och mina bästa + våra mammor nog på kryssning och kanske en natt i stockholm? inte riktigt säkert men hoppashoppas. Vi ska göra någonting det är bestämt iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0