21:11 söndag

Hela helgen i karlskoga har vart mycket bra. Igår var det ju fest och massa släktingar var där som jag nästan aldrig träffat så det var roligt. Vet inte riktigt när jag somna, men var väl runt halv fyra tror jag.

Idag när vi kom hem drog vi ner till sjön och badade hundarna och lite så. Nu kom jag precis in från att vi varit ute och fiskat med båten. Cransen fick en gädda på 3kg så det var bra, emma fick en liten gädda. Nu ska jag börja skriva på min idrottsuppgift som ska lämnas in på tisdag.

Saknar therese! Inte träffat henne och har knappt pratat med henne sen i torsdag...bästa vän

Kommentarer
Postat av: Anonym

love you

2009-05-24 @ 22:27:24
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0