vädret

hur skönt har det inte varit ute idag? själv har man varit ute på sjön hela dagen med båten och fiskat och solat. ser lite ut som en kräfta nu, ehe...brukar inte bränna mig riktigt såhär mycket men idag var solen dyng stark verkligen. Det fulaste är att ja sola mest framsidan så baksidan är mycket ljusare, haha det ser lite fult ut, men det blir bättre sen i sommar. Igår var det ju stockholm med therese och frida. Vi kom upp dit vid halv tolv och gick på stan till sex. Hittade faktiskt lite grejer, mer än jag brukar. De som är bra nu är att jag hittar det mest i stockholm så det är bara att gå dit man vill istället för att lägga massa tid på att leta. Sitter just nu hemma hos syster. Massa folk här oså spelar dom poker. Kollade nyss på robinson finalen. Ellinor vann ju, men själv hejade jag på Jarmo, han är mer värdig vinnare än henne, men sånt är livet. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0