TISDAG

3 dagar kvar tills höstlov, skönt som tusan. nästan hela höstlovet är uppbokat men det gör inget, för det är bara roliga grejer.  hela helgen blir de sova hos louise med therese, måndag blir det min saknade alice, tisdag lugnt,  jag och therese drar till skåne på fredag och är där hela helgen. så ser mitt höstlov ut, ska iaf bli riktigt skönt med lov.

idag har jag varit på marieberg med elin, hittade tre par trosor och ett par strumbyxor. måste dit nästa vecka med therese också, måstemåstemåste. imorgon är det skola sen är de gymnasieinformation i skolan.

blondie and brownie ♥



Kommentarer
Postat av: lovisa

snygg blogg :-)



kolla gärna in min blogg, skriver om mitt dagaliv och mode.

2009-10-25 @ 16:21:41
URL: http://lovisawestbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0