MÅNDAG

monday today..& det är bara en vecka kvar sen är jag 16! oh happy daaaaay.
ne men dagen har varit heeelt ok, har dock haft ont i huvudet hela dagen så kunde varken träna eller göra något annat. jag drog hem till elin efter skolan, vi satt och kolla på datan.. som vanligt! haha
min fru är tyvärr sjuuuk, krya på dig goa kärringen min ♥
pappa kom & hämtade mig, sen drog vi hem.

imorgon har vi arbetslagsdag = nationella&djungelbrännboll ?
efter det åker jag&ella till mberg en stund och sen kanske träna?
vi kanske skulle vara med simon & co på kvällen, jaaa vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack min goa fru! <3

2010-04-26 @ 22:41:31
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0