SÖNDAG

i fredags var det ju grillning hos simon och sen drog vi alla till ett ställer och spelade brännboll.. måste säga att tjejerna var liiiite bättre än killarna, haha! längesen jag skrattade så mycket, sjukt kul kväll. sen vid tolv tiden cyklade jag elin och therese hem till therese. jag somnade nästan på en gång, som alltid. världens bästa vänner

igår vaknade jag en timme innan de två lökarna vaknade. vi gick upp och åt frukost sen kom syster och hämtade mig. vi åkte upp en snabbis på stan. vi åkte hem senare, och när jag kom hem somnade jag direkt på soffan, haha. lördagen var rätt seg men mysig. släktningarna från karlskoga är här också.

idag blir nog en rätt lugn dag, ska nog senare på ljusparty hos moster, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0