torsdag

vaknade imorse vid sju av att the väckte mig & så gjorde vi oss i ordning och åkte med therese mamma till linde. therese mamma skulle jobba där så vi bestämde oss för att bada hela dagen i badhuset. det var inte mycket folk alls men det var ändå mysigt med bästavän. vid halv ett gick vi upp och gjorde oss klara sen gick vi till team sportia och kollade lite, hittade ingenting så vi gick till sjukhuset, där therese mamma jobbade idag. satt och läste lite osådär. sen vid halv fyra tiden åkte vi hem och så kom mamma&pappa och hämtade mig. när jag kom hem somnade jag på en gång och sov i kanske i tre timmar, bra julia! sitter och pratar med elin på skype haha den ungen är inte riktigt hundra.. ne men hon är go ellanälskling.
nu ska jag lägga mig & kolla på film för somna kommer jag inte kunna göra

genom livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0