TRÅKIGT

100 Frågor

Allmänt

1. Namn ? julia
2. Exakt ålder? 15år men 16 om en vecka..imorgon! :)
3. Vart bor du? på landet
4. Bor tillsammans med? mamma pappa & the dogs
5. Husdjur? tre hundar
6. Färg på ditt hus? rött & vitt
7. När är du född? 94-05-03
8. Klass? 9a
9. Vilket år tar du studenten? 2013 tror jag?
10. Något jobb? inte just nu
11. När gick du upp i morse? 09.33
12. När ska du sova ikväll?  när jag är trött
13. Duschat idag? ska gå&göra det nu
14. Kramat någon idag? ja
15. Pussat någon idag? aaa
16. Vad har du ätit idag? ingenting än så länge
17. Dagens klädsel? just nu, tshirt&underkläder
18. Dagens smink? ingenting
19. Dagens sötnos? mammsen&pappsen
20. Dagens roligaste? haha ingenaning, dagen har precis börjat
21. Har du många vänner? har de bästa
22. Hur många har du kysst? vet inte
23. Vem kramade du senast? mamma
24. Har du varit olyckligt kär? naaae..
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen, som jag vet
27. Har du pojk-/flickvän? nee
28. Vem pratade du med i telefon senast? therese, igår kväll
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? haha ja de gör vi :D / thärran

FAVORIT:
31. Film? har ingen speciell, många bra!
32. Låt? haha har inte en favorit, utan många
33. Mat? tacos&kina mat
34. Dryck? fanta
35. Färg? svart kanske, eller jag vet inte :)
37. Stad? vetinte
38. Land? thailand
39. Ämne i skolan? idrott
40. År? haha, ingenaning

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? therese, för jag kollade på vad hon skickade för sms
42. Personen du kysste? no name
43. Gången du spydde? i höstas
44. Gången du grät? iförrgår
45. Pizzan du åt? har inte ätit pizza på hur länge som helst ;o
46. Gången du var i Göteborg? ojoj.. två år sen? tror jag
47. Gången du var i Stockholm? det var i slutet av november
48. Gången du var full? haha
49. Gången du var hög? aldrig
50. Personen som såg dig gråta? mamma pappa & syster

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? båda
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på dag&humör
54. Tv-spel eller datorspel? tv-spel
55. Singel eller upptagen? singel nu
57. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? inget av dom.
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel? bigbrother tror jag
60. Svart hår eller blont? båda
61. Blåa ögon eller bruna? bruna
62. Choklad eller lakrits? choklad
63. Göteborg eller Stockholm? sthlm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? vänster
65. Coca cola eller fanta? fant
66. Pizza eller kebab? kebab
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda

ANTAL:
70. Personer du älskar? många
71. Personer du hatar? hatar ingen direkt
72. Personer som sagt jag älskar dig? många :)
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -
74. Glassar du ätit på en dag? haha 1liter, om det räknas
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? ingen
77. Gånger du varit hög? ingen
78. Personer du saknar just nu? lullen såklart & många mer!
79. Gånger ditt hjärta brustit? ..

VEM:
80. Vill du kyssa nu? taylor lautner, haha! nej men ingenaning?
81. Ska du träffa imorgon? klassen
82. Sjöng du senast för? mig själv
83. Hade du senast en msn konversation med? nån igår, är inte inne på msn nu
84. Spelade du tv-spel med senast? simon&petter
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? thelou&ella haha :)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? haha
87. Förtjänar att dö? ingen
88. Är söt? många
89. Vill du sova jämte inatt? vetinte :)

VAD:
90. Gör dig glad? mina bästa&familjen
91. Gör dig ledsen? när mina närmaste mår dåligt & när folk snackar skit
92. Vad vill du helst göra nu? åka utomlands
93. Önskar du att du slapp göra? plugga
94. Vill du ha nu? sommarlov
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? converse, penger osådär.. ingenting speciellt
96. Längtar du till? att ha sommarlov & tillbringa tiden med mina bästa
97. Tycker du om du om dina betyg? nja, helt okej
98. Ångrar du i ditt liv? finns några saker
99. Är det bästa som har hänt dig? mina vänner&familj, utan dom.. ingen julia
100. Hur mycket är klockan? 11.32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0