fredag

sov hos bästa vän inatt. igår var jag the & lou ute och gick, hahaha och therese vurpa.. bara vi som tycker det var roligt men iaf. sen gick vi hem till therese och kolla på film och tog det lugnt. vaknade idag och nu börjar det bli så att jag ligger vaken på morgonen, ngn timme innan therese vaknade. annars burkar det allltid vara tvärtom. vi gjorde oss i ordning och drog till marieberg, hittade ett par jeans shorts tills i sommar.
sen kom pappa och hämtade mig så drog vi och spelade badminton i två timmar. de var faktiskt riktigt roligt.

inte på humör alls nu, ena sekunden är jag dyng glad och andra skulle jag kunna sätta mig och tjura som en unge.. lite mat och en kväll framför tv kanske gör det bättre, för där behöver jag inte vara social, haha! ♥


finns ingen som dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0