fredag

fredag, riktigt skönt. veckan har ändå gott rätt fort tycker jag, redan två nationellaprov avklarade och det känns riktigt bra. fick även tillbaka resultaten från soprovet som vi hade på första världskriget och är faktiskt riktigt nöjd med mitt resultat. när jag skrev provet kändes det inte alls bra men så när jag fick det tillbaka idag blev jag förvånad men glad, haha. syster kom och hämtade mig efter skolan så åkte vi och tränade, ett spinningpass blev det idag också. efter att vi tränat klart åkte vi hem och lagade mat. har precis kommit hem till therese, har varit på bio. valentines day och filmen var mycket bra måste jag säga. haha lite extra bra eftersom min man var med. men nu ska jag sova ♥



Kommentarer
Postat av: Antonekung

haha julle söt du e :)<3 föressten har startat ny blogg kolla gärna in :) ha en bra helg <3

2010-02-13 @ 10:30:31
URL: http://antonekung.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0