Love ain't a walk in the park

stan idag med mina älsklingar. blev lite kläder idag faktiskt, två eller tre tröjor men therese är den ena & armband. vi gick och åt på java, bakadpotatis med kycklig och curry, riktigt gott men blev sjukt mätt. när pappa kom och hämtade mig åkte vi och köpte kina mat (!!), även fast jag var dyng mätt kunde jag inte skippa i att äta kinamat så nu känns det som jag ska sprängas men det vare värte.. älska kinamat. lite senare ikväll blire även friterade bananer och glass, mums, haha de är så jag firar mitt sportlov.. med mat.

Take my lips and make them yours
Take my vision and let my heart soar
‘Cause I’ve never felt like this before
So won’t you
Take my lips and make them yours

ferras - take my lips


cheryl cole - fight for this love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0