onsdag

i måndags sov jag hos bästa kusin. vi tog de lugnt och gjorde inte så mycket, men det var mysigt. igår gick vi upp vid sju tiden och åkte med agneta in till stan och åkte till farmor och farfar. somnade där på soffan tills min syster ringde och väckte mig för vi skulle åka och träna. hon kom och hämtade mig vid elva tiden. var på gymmet och tränade i ngn timme, gött.

sov hos systrarna igår. vaknade vid halv nio av mig själv.. när det är lov vaknar jag tidigt när de är skolan vill jag bara sova längre haha. jag och emma mötte elin vid friskis och så drog vi tränade. pappa hämtade mig vid fem - halv sex tiden så har jag bara varit hemma sen dess. ska nog sova om ett tag, börjar redan bli trött haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0