tråkig

Visste du...
att jag vill ha - SOMMAR!
att jag lyssnar mest på - musik, haha
att jag pratar - om allt med tullisen
att jag inte gillar - råttor ;o & möss..
att min bästa vän är - the, lou & ellan
att jag avskyr när folk - snackar skit och ljuger
att kärlek är - bäst när det är bra, sämst när det inte funkar.
att jag gillar att - resa
att jag alltid kommer att - vara kort, haha
att jag är hemligt förälskad i - taylor lautner
att sist jag grät var - för några dagar sen när jag kolla tv
att min mobiltelefon är - jag aldrig utan
att när jag vaknar på morgonen - brukar jag somna om
att innan jag går och lägger mig - kollar jag alltid på film
att idag har jag - suttit vid datan och kollat tv

att jag just nu tänker på - att jag måste städa och duscha
att i kväll ska jag - nog vara med mina bästaste
att i morgon kommer jag - ta dagen som den kommer, haha
att jag verkligen vill - åka till thailand och L.A!
att igår så - var jag hos systrarna & tränade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0