trötter

jag är så trött så skulle kunna somna här, sittande.. & klockan är inte ens åtta?

var ju bowling igår, kom två..helt okej. sen drog vi till kumla och sov där, vi kollade film och lite sådär. therese och dem skjutsade mig till friskis idag och så tränade jag med elin. båda vad lika trött och lika sega men roligt hade vi, haha. bara vi som kan skratta så mycket när vi är trötta, helt sjukt.
sen kom mamma och hämtade mig vid ett och så drog vi och handlade.
vi har haft "ljusparty" så nu har precis alla gäster draigt hem, satt och pratade med lillaemma hela tin så var inte så inne i alla ljus och grejer men det gör inget
jag skriver inga roliga inlägg, känns mest som om jag babblar på om massa ointressant.. jaja
skolan imrn, har varken ork eller lust. 



mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0