00.55 fredag

har helt vändt på dygnet nu på lovet. somnat vid tre - fyra varje dag och gått upp vid tolv tiden. idag så somnade jag vid sju tiden och vaknade vid åtta, bra att sova "middag" så nu kommer jag absolut inte kunna somna men det är ett annat problem.

vid nio till tio ikväll ska jag therese emelie & louise bowla. ska bli skönt att bara få umgås med dom lite, de senaste dagarna har varit riktigt sega.

världens bästa vän,  ♥
You hear what I say, when if I dont say a word
You are my rising sun, youre the place I run
You know how it hurts when everything falls apart
Theres no me without you

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är mitt allt hjärtat<3

2010-01-08 @ 12:48:56
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0