01.20 torsdag

igår, var jag på marieberg med elin men hittade som vanligt ingenting, när jag väl behöver.
men elin köpte en tröja.. hon är alltid lika bra! ♥
efter jag kom hem från marieberg har jag bara lökat, alltså inte gjort ett skit men men.

vid tre idag ska jag åka och klippa mig, men bara topparna. försöker spara mitt hår, så det blir långt och lite tjockar eftersom jag just nu har så sjuuuuuukt tunt hår.

på måndag drar jag och mina systrar till kanarieöarna, fuerteventura tror jag ön hette. ska bli så himla skönt att komma ifrån kylan och bara ligga och steka.. fast jag har inte riktigt hunnit fattat det ännu känns de som, var ju inte ens två veckor sen jag fick reda på att jag skulle åka nu? så har inte riktigt hunnit längta men det ska bli riktigt skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0