23.52 tisdag

igår hade jag och therese myskväll, massa mat, bastu, film osv. Vi sprang ut i snön och jag trodde jag skulle dö, det gjorde så sjukt ont i fötterna men det var roligt tills bastun började blixtra för vi hade kastat på för mycket vatten haha.. mycket bra gjort. men det var roligt, som alltid med världens bästa vän.

imorse vaknade jag av att therese petade mig på armen och sa att hon skulle dra. kände mig lite dum att jag sov när hon skulle åka men haha, är men trött så är man och hon förstår mig. gick upp en liten stund efter hon hade dragit, satte mig vid datan och glodde lite. åkte sen och lämnade mamma och handlade. var hos tomas och carro förut också.

nu ska jag kolla på två avsnitt av paradise hotel, sen är det dax att snassa. imorgon blir de mberg med elin ♥


Kommentarer
Postat av: Anton

va söt du är bästa kusin:) <3

2010-01-06 @ 10:58:58
Postat av: Anonym

tack fjanton, din lilla sötis :)<3

2010-01-06 @ 18:00:05
URL: http://heyjull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0