lördag

inte bloggat på en vecka, inte bra! haha.
inte hänt så mycket, tränat några gånger på gymmet på friskis, haha haft träningsvärk nästan hela veckan också.. haha inte så skönt
i torsdags sökte jag in till gymnasiet också, första blev det frisör, tvåa stylist på plus. hoppas framförallt jag kommer inte på frisör, men vi får se vad som händer.
igår skulle jag therese och elin först på bio, men så blev det inte, istället hyrde vi film istan och sen åkte vi hem till therese och kolla film och åt godis, louise hänkade på också. världens bästa, älskar er flickor.
sov även hos therese inatt och nu ska vi dra till marieberg och kolla lite. sen blir det åka hem till therese sen får vi se vad som händer. ♥

gammal bild på louise & mig, haha

Kommentarer
Postat av: louuuuuu

hahahahah jag dör vad ful :D

2010-01-30 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0