svarar bara för jag inte har något att göra

10 frågor om dig själv;
namn? - julia
när fyller du år? - 3maj
några piercingar? - ne, faktiskt inte. 
vad har du på dig just nu? - trosor och sov t-shirt
vilken årstid är bäst? - våren och sommaren helt klart!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova tills jag vaknar
vad tycker du mest om hos dig själv? - haha ingenaning
vad är du bra på? - måste nog säga skratta
vem älskar du mest på denna jorden - min familj och mina bästa vänner

10 frågor om dina vänner;

vem vet allt om dig? -  therese
vem är den roligaste av dina vänner? - haha alla, fast de flesta skrattar nog mest åt mig.
vem är snyggast av dina vänner? - alla är snygga såklart!
vem är mest partyprisse? - elin, haha eller hon vill iaf vara en
vem är den du helst har filmkväll med? - de närmaste
vem av dina vänner är mest "evil"? - ingen

10 Frågor om din familj;
vem står dig närmast?
- systrarna + mamma&pappa
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - absolut
vem är farligast i din familj? - haha jag, ne men vet inte
vem ser roligast ut i din familj? - ingen ser "rolig" ut
vem är coolast? - alla är coola
har ni något husdjur? - tre hundar

vem har du mest gemensamt med? - alla men pappa isf
vem står för underhållningen? - alla
vem sover du oftast med? - av dom i familjen? mh.. min systrar
roligaste kvällen med familjemedlem? - mh vet inte, inte så länge sen?


10 frågor om idag;
vad har du gjort? - tar från onsdag, marieberg med elin
har du varit glad idag? - jaklart
har du varit ledsen idag? - ne, lite irriterad kanske
har du gjort något bra idag? - det tror jag nog
vad ska du göra nu? - sova snart
har du gjort något dåligt idag? - tror inte så
vad har du ätit idag? - mat och ananas
har du duschat idag? - yes
är du trött nu? -  börjar bli lite
vad händer imorrn? - klippa mig
Går du i skolan? - ne inte nu..
Har du varit i skolan idag? - neje


Annat;
Hur mår du just nu? - bra men trött
Har du piercat dig? - ne hade i öronen förut,
Annat? - va?

Telefon/mobil;
Vem ringde dig senast? elin
Vem ringde du senast? - therese, men hon svarade inte
Vem sms:a till dig senast? - elin
Vem sms:a du till senast? - elin

Övrigt;
Är du hungrig nu? - ne
Vad är klockan nu just nu? -01.58
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook

Familj;

Hur länge sen var det du träffa din morsa? - ngn timme sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - ngn timme sen

Sport;

Går du på någon sport? - ne inte nu.
I så fall, vilken/vilka? - ingen
Trivs du med den sporten? -
Tycker du att den sporten är rolig? -
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0