bästavän

tänkte skriva och förklara hur mycket du betyder för mig & hur stolt jag är över att ha dig. du är den personen som verkligen kan få mig att må på ett alldeles speciellt sätt. du kan få mig glad bara genom att le och det finns ingen jag kan skratta med, på det sättet jag kan skratta med dig. men det finns ingen heller som kan få mig så ledsen som du kan. när du är ledsen är jag och när du är glad är jag.

det finns ingen som förstår mig på det sättet du förstår mig. när du säger att allt kommer bli bra litar jag på dig. att bara veta att jag har dig där får mig att må bättre när jag mår som sämst. när jag är ledsen finns du där, torkar mina tårar och sätter allt på rätt plats. jag behöver inte säga ett ord och du ser exakt vad jag menar.

jag har förklarat för dig hur många gånger som helst att du är min bästa vän och jag lovar, jag kommer förklara det lika många gånger till. du är den personen som känner mig bäst och vet hur jag är. jag behöver inte vara någon annan. varje minne vi bildar, är ett minne för livet. frankrike..hur bra var inte det? öland, göteborg och när vi lekte jaga i hissen. haha pizzerian och när det blev strömavbrott hemma hos mig. mumsmumskriget på nyår och allt annat vi delar tillsammans, det är obeskrivligt.

jag är inte hel utan dig. när jag inte är med dig, är det en bit som fattas. jag är trygg när du finns där och det känns som att med dig klarar jag allt. jag kommer alltid stå vid din sida när vinden blåser och när du är osäker.
jag vet att det vi har är äkta, ingenting som växer på träd. våran vänskap är något som jag vet aldrig kommer försvinna. vi är som gjorda för varandra & jag älskar dig av hela mitt hjärta!
du är mitt hjärta. ♥






elin&louise.. hah! har inte glömt bort er älsklingar


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va gullig du är Julia! <3

2010-03-26 @ 22:40:47
URL: http://emeliiiegrans.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG!!

2010-03-26 @ 22:55:50
URL: http://tthheresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0