hemma

nu är jag hemma igen! eller ah.. kom hem igår.
har haft det hur mysigt som helst, världens bästa familj.
har blivit snowboardåkning, dock har jag haft problem med fötterna så det blev mindre åk än vanligt.
så surt, jag som hade längtat efter att verkligen få åka men icke, alltid något som är i vägen eller förstör.
men de gångerna jag åkte gick de faktiskt rätt bra, går bättre och bättre hela tiden.. nog om det.
sen har vi spelat massa spel, åkt pulka, tagit de lugnt men de har varit riktigt bra.

vaknade kl 8 imorse :o! vet inte vad de är med mig på sistonde, går och lägger mig tidigt för jag är så sjukt trött sen vaknade jag tidigt, men de är faktiskt riktigt skönt. har varit en väldigt lugnt dag, tog ett långt bad i morse sen har jag bara pluggat no och kollat tv. snart blir det gossip girl, wipeout sen står det mellan ballar av stål eller Jersey Shore, en kväll framför tvn alltså.


Something always brings me back to you.
It never takes too long.
No matter what I say or do I'll still feel you here 'til the moment I'm gone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0