allt & ingenting

Berätta sju sanningar om dig själv:
- jag hatar råttor & möss
- jag har tunnt och lockigt hår
- jag önskar att jag var längre
- jag älskar att sjunga
- jag tycker inte om köttfärssås & köttbullar
- jag bor 3mil från min skola
- jag skrattar väldigt ofta

Sex sanningar om hur du var som liten:
- jag sjöng i radion när jag var liten, vet inte riktigt hur gammal.
- jag ramlade hela tiden och gjorde mig alltid illa
- jag och min kusin hoppade från andra våningen från ett hus när jag var 2,5 & hon var 4, jag fick blod i lungorna och my bröt benet
- jag spelade med killarna när jag började spela fotboll
- jag var med på ett kort för en ikea produkt, som såldes över hela världen.
- när jag gick på dagis var jag nästan bara kompisar med killar

Fem sanningar om mitt kärleksliv:
- jag har aldrig varit riktigt kär
- jag blir lätt förälskad, men som sagt aldrig kär
- jag tycker inte det är snyggt med killar som fixar sig för mycket
- jag fallar för helheten, kan inte säga en sak
- jag älskar bruna ögon dock

Fyra sanningar om mitt familjeliv:
- jag skulle göra allt för min familj
- jag har kommit närmare mina systrar på senaste tiden och kan prata med dom om allt
- jag har egentligen ingen morfar
- jag har världens bästa storasystrar


Tre sanningar om mitt kompisliv:

- therese är som min andra halva
- jag har tre bästa vänner & de betyder allt
- jag kan prata med dom om allt, verkligen allt


Två sanningar om min personlighet:
- jag skrattar alltid åt mina skämt, haha..
- jag är oftast på bra humör



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0