TÄVLING

Tänkte vara med i en tävling som Hugo Rosas har. Jag tänkte tävla åt min mamma faktiskt! För flera år sedan gick hon ner 10kg och hon blev så nöjd över sig själv. Sen för ett år sedan tog hon är sjukt stort och positivt val, hon skulle sluta röka efter 30år. Hon klarade det galant med det kostade även en oönskad viktökning på 12-15kg. Hon har verkligen prövat att gå ner efter de, hon har provat allt! Gi, LCHF, viktväktarna men nu tycker jag hon ska få en kick, och komma igång på riktigt med grymma produkter som kan hjälpa henne påvägen. Hon ska börja köra på LCHF och på gymmet. Jag är med i tävling för att överraska min mamma och hjälpa henne på vägen. Hon är verkligen värd de! Att gå upp 12kg för ett sjukt bra beslut, så är hon även värd att kunna gå ner och känna sig nöjd med vad hon gjort.

Så jag vill vinna detta, för världens bästa mammas skull!

Fråga:
Vilka två smaker finns det av Kosttillskottet One Whey?

Svar:
Smakerna är chocklad och hasselnöt men även jordgudd och vitchocklad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0